söndag 10 februari 2013

Tiden går fort när man har roligt!

Som rubriken säger: Tiden går fort när man har roligt. Ja det kan man summera slutet av förra året och början av detta år. Men samma saker som tidigare präglar vårt liv, renoveringen av källaren. Men även den börjar få ett slut. Så vi har även börjat planera renovering av köket. Golven är färdiga i källaren och nu väntar vi på väggkaklen som jag har presenterat tidigare. Samma val står fortfarande kvar. I går var jag och barnen på roadtrip till Ikea och hämtade ett badrumskåp.
Ovanför spegel kommer askos ornament spegel som redan står och väntar på sin plats i arbetsrummet. Tack och lov var den på rea.
Jag vet inte ännu hurudana hyllor som vi lägger i badrummet men en stilig pall är på kommande, Kartell stone.
Nu skall jag njuta vidare av min getost/kykling pizza, nam:)

1 kommentar:

  1. Så där går det när man har bråttom att njuta. Sorry att bilderna blev sjukt stora och olika former denna gång.

    SvaraRadera